2012. szeptember 7., péntek

Még kettőt kell aludni

és itt a nagy nap!
2012.09.09. vasárnap délelőtt 9:00:00 elrajtol a 27-ik Budapest Nike Félmaraton, melynek aktív tagja leszek duóban Hajduczki Judittal. Ő futja az elejét a távnak, pontosan 11,4 km és az enyém a táv második fele 9,7 km! Nagy falat lesz az biztos:) Rajtszámunk: 10228/1-2

Szép ugye???
De mennyire fog fájni, jajjj:)

A helyszínrajz, no mert ilyen is van!

http://www.futanet.hu/cikk/27-nike-budapest-felmaraton-helyszinrajz

Tegnap nem jutottam el futni, délelőttös Apa, így hajnal kilőve, délután ezer volt a dolog, mire észbe kaptam már este volt, fürdetés-vacsora-altatás és már hóóót sötét volt. Hamar sötétedik mostanság és ez nagyon nem tetszik, míg a nyáron még fél 10 kor is elindultam, ma már 8 kor sötétség van!
Így megbeszéltük Apával, hogy ma délután elmegyek futni, aztán kozmetikába is el kell jutnom még ma, megkaptunk gyerek ruhákat, el kellene hozni....utsó FM előtti futásom lesz , 1 órát tervezek. Holnap pihi, szénhidrát gyűjtés. Vasárnap végre találkozunk a Csajokkal!!Aztán futunk is egy kicsit:)
Julcsi kijössz a futásra? Remélem!!
Bambi fuvaroz fel, Ő is fut Bogival duóban. Zsanival is találkozom!
Sajna Bea nagyon messze lakik, így vele majd egyszer máskor...remélem! Igaz Bea!!


Qrva rossz ez a Cica, gépelés közben megtámadja a kezem:)
Mindenki , aki Él és mozog vasárnap szorítson Nekem/ Nekünk! Sokan futunk a csoportból:) Bambi-Bogi, Judit- Én, Linda- nemtom kivel, és lesz ligetkörös futónk is!
A DK-Team csoportból S. Zoli elhozza Nekünk a fekete Nike pólót  ( Fuss Budapest).

Nonótól megkapjuk a csapat trikót, ebben is futunk. Rajtszám, chip már a kezünkbe!



FUSS FOREST , FUSS........

Jah, majd elfelejtettem: Mától vezetem a kaloriabazis.hu-t, tök frankó, nézzetek bele. Csúcs progi szerintem!
pusszantás

Zsani, Csillától rendeltem gyurma fülbevalókat, alig várom már, hogy ideérjen:) jó sok pízt áldoztam rá:)
Ez csak töredéke, amit rendeltem:)





Útvonal:
Olof Palme sétány - Hősök tere - Andrássy út - József Attila utca - Széchenyi István tér (MTA előtt) - Széchenyi Lánchíd - Clark Ádám tér - Fő utca - Jégverem utca - Bem rakpart - Halász utcai lehajtó (dél felé) - Budai alsó rakpart - Petőfi híd déli felhajtó - Műegyetem rakpart - Bertalan Lajos utca - Gellért tér - Szabadság híd - Fővám tér - Sóház utca - Pesti alsó rakpart - FORDÍTÓ (a Dráva utcai felhajtó előtt) - Pesti alsó rakpart - Szent István parki felhajtó - Újpesti rakpart - Széchenyi rakpart - Balassi Bálint utca - Szalay utca - Kossuth Lajos tér - Alkotmány utca - Bajcsy-Zsilinszky út - Nyugati téri felüljáró - Váci út - Ferdinánd híd alatt - Lehel út - Dózsa György út - Hősök tere - Olof Palme sétány
ez a táv lesz az Enyém ( a piros)

Az érem pedig így fog kinézni elvileg:

4 megjegyzés:

mosolytó írta...

Éppen ki tudok majd nézni, úgyis elvileg a városban leszek... :D De mettől futsz pontosan és melyik szakaszon? Mert ebből a térképből nem tudok kijönni... :D

bea2012 írta...

legy nagyon ugyes, en rad gondolok es drukkolok, biztos menni fog, az a sok ember motivalni fog. en is elmennek szivesen de hat az a pirka 800km az nagy akadaly, puszi

bea2012 írta...

nem gondoltam, hogy eszedbe jutok, hogy ilyen reg nem irtam, jol esett

Bedyn írta...

Bea, ez természetes:)
Julcsi:
a fordítótól lesz az Én távom:
Olof Palme sétány - Hősök tere - Andrássy út - József Attila utca - Széchenyi István tér (MTA előtt) - Széchenyi Lánchíd - Clark Ádám tér - Fő utca - Jégverem utca - Bem rakpart - Halász utcai lehajtó (dél felé) - Budai alsó rakpart - Petőfi híd déli felhajtó - Műegyetem rakpart - Bertalan Lajos utca - Gellért tér - Szabadság híd - Fővám tér - Sóház utca - Pesti alsó rakpart - FORDÍTÓ (a Dráva utcai felhajtó előtt) - Pesti alsó rakpart - Szent István parki felhajtó - Újpesti rakpart - Széchenyi rakpart - Balassi Bálint utca - Szalay utca - Kossuth Lajos tér - Alkotmány utca - Bajcsy-Zsilinszky út - Nyugati téri felüljáró - Váci út - Ferdinánd híd alatt - Lehel út - Dózsa György út - Hősök tere - Olof Palme sétány