2012. április 15., vasárnap

MyFitnessPal

Hosszas tanulmányozás után végre rájöttem,hogy kell használni a MyFitnessPal programot, de annyira szuper, nagyon tetszik, tulajdonképpen előre betudom kalkulálni,hogy mit fogok enni az adott napon és már meg is van az érték, így látom már reggel,h belefér-e még vmi, vagy sem.........

Másik kis apró öröm: felkerült a pincéből az elipszistréner, már tekertem is vele 20 perecet, többet nem mertem, mert féltem,hogy megerőltetem a testem,így első alkalommal, holnapra tuti izomlaci lesz...meghát no, baromira elfáradtam és izzadtam, mint a ló....

Harmadik kis apropó: megsütöttem életem első túrós-zabpelyhes sütijét, hamiii, fini lett és ízlett az egész családnak, el is fogyott sitty-sutty.....pedig dupla mennyiséget csináltam, mint Nonó......

És akkor lássuk azt a schöne táblicskut:












3 megjegyzés:

Judit írta...

Ez a zabpelyhes süti a hétvége slágere úgy látom :D

bea2012 írta...

Ne haragudj, hogy ilyen marhasagokkal zavarlak, de erdekelne, hogy illesztetted be az orat es a naptart, koszi meg egyszer, tovabbi szep napot1

Bedyn írta...

www.hitarek.com