2012. augusztus 30., csütörtök

Rövid frizkó

na ma megtörtént a birkanyírás. Végre rászántam magam, már gondolkoztam egy ideje rajta, bejelentkeztem és nosza mára már rövid a hajam.
Jöjjenek a képek:


Öcsi ugyan nem kívánt fotózkodni, pont elfordult:)
Háát ilyen lett:), Nekem még szoknom kell, már vagy 20 éve nem volt rövid hajam.

Tegnapom:
Délig ugye gyümi: futás előtt és után 1-1 db banán, később még pár szem szilva meg szőlő.
Délben sárgaborsó levest ettem, csirkemell pörköltet pici nokedlivel.
Délután egy tk. zsemle szalámi és sajt társaságában.
Este: tejből fehérjeturmix

Testkontroll:
Folyton akadályokba ütközöm!!!!
Még próbálkozom azért vele, de lehet valami más után nézek, valahogy nem tetszik, és nem is tudom megmondani miért, talán mert a hús mellé dukál a köret, vagy a zsemléhez a szalámi........
Nem tudom, tanácstalan vagyok. Úgy szeretnék diétát tartani, hogy élvezzem közben, ne pedig agyaljak folyton, meg stresszeljek.
Lehet csak pofon egyszerű lenne, azt az utat választani, hogy mindenből egy kicsit, de nyugodtan és mindenből. Futás mellett persze!

Ma reggel nem voltam futni, mert nem bírtam felkelni hajnalban, ugyanis Öcsi már 2 napja valami elviselhetetlenül hisztis, sír folyton.....jön a foga is. Éjjel 2 óránként felsírt, enni nem akart, inni is csak picit. 2 óránként ugráltam hozzá. Ma ugyanez a sztori, aludni büdös, nem akar az istennek sem, aztán 6 órakkor meg nem fogok vele bírni majd. Tegnap is voltunk sétálni, hintázni, majd elaludt a hintába, na akkor go haza, itthon meg még 9-kor is fenn volt. Az éjszaka meg no comment:)

Este készülök egy kis futásra azért, remélem időben hazaér a Párom, már korábban sötétedik is!
Egy órát szeretnék futni, ha nem jön haza időbe Apa, akkor csak hajnal...

Zsaniiiiiiiiiii, hogy állsz?

4 megjegyzés:

bea2012 írta...

fiatalos es vagany, gondoltam, hogy meg mereszebb lesz, jo futast
a dietakkal en is igy vagyok kinzasnak veszem es hamar beleunok

Lila Kancsó írta...

Nekem tetszik az új hajad! :) Szerintem tök jól áll! Jó ötlet volt belevágni (szó szerint! :))

Én egyébként a diétában most azt tartom, hogy számolom a ch-t, de csak azt, és nem megyek 140 alá és 160 fölé sem. És most mintha jobban is érezném magam a bőrömben, szóval jó lesz ez szerintem majd szerdán a mérlegelésnél :)
A sport ma is kimaradt nálam, mert éjfélre értem haza, kollégákkal iszogattunk. Holnap szerintem majd írok a blogba is.

Addig is keményen!
Egy hét múlva FUTÁS! :D

Bambi1978 írta...

Nekem tetszik a hajad, én rövidhaj párti vagyok. :) könnyebb lesz kezelni is, majd meglátod. ;)

Ahogy az első tíz kg lement rólad, úgy nem tudnád amúgy folytatni? azt hogy érted el?

mert én "csak" odafigyeltem, kevesebbet ettem és futottam és úgy ment le a 20 kg. Szerintem mindegy, hogy mit választunk a fogyáshoz, a lényeg a kitartáson és az akaraterőn van.

Hajrá tovább!

mosolytó írta...

Valóban jól áll a rövid, amikor megláttam, akkor feltettem a kérdést: nem ilyen volt ez mindig? (Bár csak képeken láttalak... :D)
Szerintem ha futsz, és mellette odafigyelsz, hogy mikor, mit és mennyit eszel, akkor sokkal jobban érzed magad, mintha megvonnál valamit. Nem is stresszelsz annyira. :)