2012. július 25., szerda

Van egy nagy

álmom, amiért hajtok most. Ez pedig nem más, mint lefutni és legyőzni egy félmaratoni távot:)
Ugyan ez a blog egy egyszerű diéta/ fogyi vagyvalamiilyesmiféle irománynak indult és manapság minden gondolatom a futáson van. Belecsöppentem egy közösségbe a facen, ahol csak ámulok a futó eredmények és teljesítmények miatt, ami persze agyba minden nap húz előre. Olyan emberek és olyan teljesítmények, amik említésre méltóak, fejet hajtok előttük. Bár Én még kispiskóta vagyok, és noha mégcsak 2 hónapja,hogy futok rendszeresen, valahogy beleégett a retinámba, olyan mellékvese féleség lett a futás. A pöcsöm ugrabugrál itthon, vigyázva,hogy fel ne kelljen a gyerek....inkább kiszabadulok egy -másfél órára és csak magamnak élve futok és futok...Nap mint nap böngészem azt a sok okosságot, amit megosztanak az emberek ilyen-olyan eredményekről, huuuhhh, akarom:)
Ott van például a DK team is, aztapicsa, amit művelnek....valamelyik nap végig néztem egy videót a délibáb futásról, élveztem már csak a puszta nézését is, itt el is döntöttem, jövőre ott leszek.....Aztán a sport2-n néztem a Ironmant, nah az nem semmi, volt egy 66 éves nénike, simapicsa módra leúszta, lekerózta és lefutotta a távot......öröm volt nézni. Ilyenkor felpezsdül a verseny iránt a vérem, csak élsportoló voltam 10 évig:)
Van egy futótársak nevű team is a facen, itt se gyenge emberek hadával....olyan km-t futnak, ahhhhhh.....Többek között innen kaptam a szép grafikonomat is és van online futónapló vezetés is. Sose nem volt ilyenben részem, már ez ösztönzi az embereket, vagyis engem tutkó. Nagyon faszentosra megcsinálta a Laci.
Nah hát manapság ilyen gondolataim támadnak......Noha nem vagyok még elég elveteműlt és esőben nem indulok el futni, pedig ha izzadok is elázok rendesen:), de egyszer biztos eljutok ide is. Talán jövőre már elég edzett is leszek egy maratonra.......szeretnék.

5 megjegyzés:

mosolytó írta...

Mit élsportoltál?
Igen, a közösség mindig óriási húzóerő tud lenni, az a sok támogatás, az eredmények...
Drukkolok neked, és remélem, megosztod velünk a folyamatot, aztán meg majd az eredményt is. ;)

bea2012 írta...

sok sikert, biztos osszejon, ha tenyleg akarod, amikor volt nalunk a futonap, engem is az hajtott elore, hogy megmutassam en is vagyok valaki, nem egy barbi baba de valamire en is kepes vagyok, menni fog. Nalunk minimaraton volt iden es nem mertem benevezni, azota is banom, de jovore ki nem hagyom az biztos, sok sikerult, udv

Bedyn írta...

Köszi Csajok, Nektek is részetek van ebben, ugyanis sok erőt merítettem Belőletek is!
Julcsi, úsztam 10 évig! Talán a triatlon is cseszegeti ám a fantáziám, de ez nagyon titok:)
Nekem az úszás volt a gyerekkorom, míg Ti játszottatok, Én addig nyomtam az edzéseket. 3 éves koromtól úsztam. Reggel 7-10 ig edzés, 10-től suli fél4-ig. Aztán suli után este 7ig megint edzés. Szombat edzés, vasárnap verseny.....így telt el a 10 év...
Sajnos egy térd műtét keresztbe vágta a sportolásomat, IFI bajnok voltam, sok országot bejártam, sok várost megúsztam....de a Balatont még nem, így jövőre bekerűlt a célok közé a balcsi:)

Bea! Ügyes vagy, nehogy feladd!! Maratonba benevezni!!

Puszi Nektek!
KÖSZÖNÖM <3

mosolytó írta...

A triatlon nekem is álmom lenne, ha tudnék úszni...
Jaj, biztos tök jó volt - bár néha nem úgy gondolja az ember. A legjobb barátnőm is úszott jó tíz éven keresztül - talán többet is -, és így tőle tudom a jó és rossz oldalakat. :)
Visszagondolva, ha változtathatnék az életemen, sportolnék valamit versenyszerűen kiskoromtól kezdve... Majd egy másik életben. ;)

Bambi1978 írta...

Simán meg tudod csinálni, majd meglátod!!! ;) :) a kitartásod már ott van, a többi "csak" az edzéseken múlik! :)) Drukkolok!