2012. augusztus 26., vasárnap

Hétfőtől új lendület

bezony.........ez már érett, ugyanis az elmúlt időszakom, öööö, hogy is fejezzem ki magam, hizókúra volt. Visszaszedtem 3 kg-t, vagyis ma reggel 97 kg voltam! EJJJNYE-BEJNYE!
Lökést adta a sok zaba, a semmi futás és Zsani megnyitott naplója!

Hétfőtől újra belekezdek a fogyásba, mert messze még a cél........komoly dilemma Nálam is, és ahogy látom másnál is, hogy melyik módszert alkalmazzam! Kalóriaszámlálás valahogy nem megy Nekem, nem tudom miért, nem megy, az utóbbi időben meg már frusztrált is a dolog! Felkeltette a figyelmemet a lifetilt diéta és a testkontroll. A liftilt-el az a bajom, hogy Nekem kevésnek tűnik, míg a testkontroll meg csábít! Hagyom magam , had csábítson el és kipróbálom, majd meglátjuk mit hoz, adok magamnak mondjuk 2 hónapot, 2 hónap testkontroll, ha okés, tetszik, betartható és eredményes, akkor folytatom, ha nem, akkor lifetilt, illetve a shapeshifter majd ráérek ezen még agyalni. Asszem most akkor le is zártam a vacilálást e téren, ma belevetem magam a testkontroll fortélyaiba és hajrá, teljes gőzerővel a következő időszaknak! Anno elolvastam mind a 2 részét ennek a testkontrollnak, már anno is csábított, még is a 90 napos mellett döntöttem, azt imádtam csinálni, -24 kg lett a végeredmény, de ma már nem megy, próbáltam újra neki futni, de nem bírtam .......evannn:)

Sport:
Főleg a futás!!!Közeledik a Bp.-i félmaraton, Én meg már 2 hete nem futottam. Nyaralás, lustaság, most meg a nátha....Nagyon szeretném lefutni és teljesíteni a Tőlem elvárt közel 10 km-t 7: 10-es max átlaggal. Van szept 9-ig még egy kis időm, vagyis mindennap el kell mennem futni, nem sokat, de fél órát minimum. Hetente 2 x egy hosszabb 10 kilis távval!
Próbálok majd a félmaraton után itthoni ugribugrikat is beiktatni, ami nehézkes a kölök miatt ( majd meg veszek, hogy csak 20 perceket alszik ez a gyerek), de próbálok majd!

Kaja a lényeg, nagyon nagyon vissza kell fogjam magam!
Rendelnem kell egy adag pyruvat-t is, mert fogyóban, Nekem nagyon bevált, megpörgeti az anyagcserémet és ez kell is Nekem!

Tervek tömkelege kavarog a fejembe, pontot kell tenni a lustaság és henyélésre, mert mindjárt szept. 9. FM! Most erre készülni kell, de nagyon!
Az új futócipőm nagyon tuti, esti és reggeli futások lesznek.
MUSZÁJ!!!

Más:
a cicusunk tegnap előtt hajnalba leesett a párkányról, még szerencse, hogy csak az elsőn lakunk, de megviselte szegényt nagyon. Baja nem lett, furcsán vette a levegőt és nem bírt lábra állni, tegnap szinte csak feküdt, na de mára virradóra, ajjjj, rosszabb lett mint volt. Kutya baja, sőt....olyan magasra felugrik a függönyre, hogy ihaj. Hajnalba, már olyan rossz volt, állandóan futkosott, rosszalkodott, ugrált, játszott....

na akkor startra fel!!!

7 megjegyzés:

Bambi1978 írta...

Melyik távot fogod végül futni szeptember 9-én? Az első szakaszt vagy a másodikat?

Hajrá a kilók ledolgozásához, hétfőtől nálam is megy tovább az odafigyelés, nekem 2 kg jött fel a nyaralás alatt, de ennyi kell. :) Nem nyaralunk minden héten. ;)

Bedyn írta...

A második táv lesz az Enyém! Te melyiket futod?
Ezek a nyaralások:)de ennyi kell, majd lemegy. Mennyi meló míg lemegy, bezzeg fel, óóóó sittysutty:)

Lila Kancsó írta...

Hajrá! :)

Zsani

Bambi1978 írta...

én is a második szakaszt fogom futni, mert a társam egyéniben is indul, úgyhogy ki akarom vele húzni, hogy megcsinálja élete első félmaratonját! :)

Akkor együtt váltunk a hídnál ;)

Bedyn írta...

Már csak az a kérdés, hogy oda hogy jutok el:), de jó, legalább lesz ismerős:)

Bedyn írta...

Köszi Zsani, Neked is:)

Bambi1978 írta...

azt még én is most tanulmányozom és azt is, hogy hol tudom hagyni a kocsit vagy esetleg fent aludjak e már szombaton...