2012. április 14., szombat

Ma elszálltam ch-ügyileg



Ejjjj, pedig jól indult a nap, annyira nem voltam éhes, pedig korán keltem, Öcsi ma csak negyed 7-ig bírta az alvást. Persze fél 9-kor már úgy szenvedett az álmosságtól...és meglepően sokáig aludt fél 11-ig bírta! Ez idő alatt tudtam hasazni, meg lábazni, miután végeztem, beleástam magam Nonó Hoxás naplójába, észre se vettem,h elszállt az idő, elfelejtettem reggelizni is, így 10 kor ettem meg a zabkásámat,h ez mennyire finom, nem bírok betelni vele.
Voltam sétálni is az  Öcsivel, és eljutottam a sparba is vettem ezt-azt, többek között bulgurt is, kíváncsi leszek...Nézegettem ezeket a liszteket, hm , baromi drágák:(, DE MILYEN ÉRDEKES AZ ÉLET, MÁR NEM CSAK BEDOBÁLOK ILYEN-OLYAN TERMÉKEKET A KOSÁRBA, HANEM TUDATOSAN VÁSÁROLOK. Nézem a kalóriatáblázatot is minden terméknek! hihi, milyen vicces ez az egész...

Na nézzük a mai kajálásomat:

Reggeli , ami ugye 10 kor volt: zabkása
232 kcal és 34g ch

ebéd. barna rizs és tejfölös gombapörkölt
567 kcal és 49,15 gh

17 órai: zsírszegény tejföl 10 dkg és egy 3/4 pohár natúr joghurt keverve
140 kcal és 8,4g ch

nasiiiiiiiiiiiiiii: 1 diétás csokis nápolyi szelet
220 kcal és 80g ch HUUUH, SOSE TÖBBET, BRUTÁL SOK, ÉS NEM IS FINI:(

VACSI: fehérjeturmix: 100 kcal és 5g ch
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ÖSSZESEN: 1259 kcal és 176,55g ch
EJNYE.BEJNYE

De sebajtóbiás, majd holnap jobb lesz.
Apropó,holnap mázsálás és küldeni az adatokat! Hát sok változás nem történt, sajna, ez van....

Nah megyek megiszom a fehérjémet, ma fele víz, fele tejjel turmixoltam és melegen iszom, hátha jobban telít majd!

csóközön.............

 http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/bedina76?from=2012-04-14&to=2012-04-1





























1 megjegyzés:

bea2012 írta...

http://higgymagadban.blogspot.com/
Csak most talaltam meg az oldalad, ugyes vagy, jol haladsz. En is most kezdtem a sajatom, de nekem szornyen lassan megy, de sebaj. Tovabbi kitartast!