2012. április 16., hétfő

Ma zűrzavar volt kajaügyileg

Mivel ma felmentünk Pestre csavargyárba, vásárolgatni...ezért már reggel átvittem Öcsit Anyukámhoz, Blanka suliba....útrakeltünk Párommal délelőtt, reggeli az még okés volt, de az ebéd csúszott ezerrel, már korgott a hasam, mire beértünk a tescoba, nem igazán tudtam,hogy mit kellene gyorsan magamhoz venni, ami nem hizlal, kcal ügyileg okés, és laktat is....így egy rozspatkó nevű helyben sütött szezámmagos kenyérre esett a választásom, 300 g volt 159 ft, a felét beburkoltam, mire hazaértünk, de sok-sok finit vettünk....fél 5 volt mire elhoztam Öcsit, hazaértünk és go konyha kaját csinálni....Filézett felső csirkecombot vettünk, apró csíkokra vágtuk, fűszereztem és megsütöttem. Vettünk saláta mixet, ehez kevertem natúr joghurtot és saláta port, brokkolit pároltam, és volt arab lepény is, ebből nem ettem:)
Mindezt leburítottuk pepsi maxal, jól esett, rég ittam colát, kívántam

Súlyom stagnál, viszont reggel lemértem magam, huhhh, lesz meglepődés majd, sok cm -t elhagytam már, hehe

Torna ma nem lesz, fáradt vagyok, hosszú volt a nap, de holnap délelőtt és délutánra is tervezek elipszistrénerezést, nemtom ki mennyit teker le, Én 20 perec után kidöglök és izzadok, mint a ló:)
Jahhh, sikerült a dark angelről Norbi és RR dvd-t letölteni:) jupiéééé, Norbi ducijára fogom nyomni, de imádom a kickboxot is

Mai bénán bebiggyesztett táblicskum:
mert h nemtom, h kell normálisan berakni ezt a kib.szott képet ide:( pffffffffffff

1 megjegyzés:

Judit írta...

beillesztés után kattints a képre a szerkesztőben és akkor alatta be tudod állítani a méretét...