2012. április 17., kedd

Stagnálás

Semmi jó hírem nincs mázsálás ügyileg, de hát miért? Lassan 2 hete,hogy egy helyben topogok a mázsán, mindennap tornázgatok, kisebb-nagyobb sikerekkel, illetve tegnap nem tornáztam, de ma hasaztam, meg lábaztam, gugolásokat is csináltam........Viszont centibe, azért van változás (ld. a méréseket fülnél), ennek azért örülök, de az ember gyarló, és mindig többet akar...Tudom, mindenki azt hajtogatja,hogy nyugalom, majd megindul..bla-bla-bla...de már indulna, legalább1-2 kg.....
Rendeltem egy új személy mérleget, olyan testzsírmérőset, majd kíváncsi leszek arra......és hát a 7végére ígérte a Peak,hogy lesz zsírégető tablettájuk, már alig várom,hogy rendelhessek.......
Ma volt egy kis nass, házi krémtúróval: túró meg joghurt édesítővel, nyami...

Kajálásom, ma jól sikerült, megint belefértem a tervezettbe, éééééssssssssss nem voltam éhes ma!!

Nincsenek megjegyzések: