2012. július 17., kedd

Soha többet NEM

megyek neoprén gatyóba futni!!!!!!!!!!!!
Megjöttem a futásból, ilyen pocsékul még nem teljesítettem:( Anita Felbermayer-Major blogján olvastam, hogy abban a bizonyos "búvárruhában" fut ( neoprén gatyó), nah felbuzdúlva ma Én is beleugrottam, itthon ugri-bugrira és az elliptikusra szoktam használni, gondoltam mi bajom lehet?! Nos, az biztos, hogy sose többet nem veszem fel! Szó szerint vonszoltam magam a kilómétereken, már az elején fel akartam hagyni, de csak sikerült 5 km-t összevonszolnom , de 50 perc alatt, szégyen gyalázat, ráadásul ömlött a víz rólam a gatyó alatt, a felette lévő naci foltokba csupa víz volt, szép látvány:) A fejem is bele fájdult a vonszolásba:( A pulzusomat nem bírtam fékezni és folyton azon agyaltam, hogy mekkora barom vagyok, h ebbe jöttem el futni. 575 kcal és 74g zsír azért letudva, de hogyan....pfffff


Kajálás:
Reggeli: bundászsemle TK zsemléből 1 db és egy szelet kenérből is, egy bögre tej
Tízórai: semmi, de az nagyon
Ebéd: Mc'Donaldsban voltunk sajtburger 1db és egy kis adag sültkrumpli
Uzsi: egy szelet dinnye és egy kis tányér paprikás krumpli pár kanál tejfölös ubival
Vacsi: csokis fehérjeturmix 2 dl tej és 2 dl víz keverékével

Térdeim mára rendbe lettek, vagyis a konklúzióm: nem tudok egymást követő napokon futni, mert egy egész nap kell a térdeimnek, hogy ne fájjanak! Ma térdszorítóba futottam, de picit érzem! Egyébként érdekes, mert a futás után nem fáj, és másnap meg kurva szar, aztán harmadnapra megint semmi fájdalom......De holnap beszerzek valami proenzimet vagy valami porc erősítőt......
Aztán a hajam is hullik, mont a barom, ez már aggasztó! A fogyásnak és a fogam állapotának tudom be, más bajom nincs, de ez a fokú hullás, már gáz.Holnaptól újra eszem a Revalidot!

Háát ennyi mára, megyek aludni, fáj a tök......



Nincsenek megjegyzések: