2012. július 19., csütörtök

Semmilyennap

volt tegnap:) Tulajdonképpen nem történt semmi, csak a szokásos:)
Reggeli: 1 db kornspitz egy fél konzerv magyaros pástétommal, egy bögre tej
Tízórai: dinnye
Ebéd: paprikás krumpli tejfölös ubisalival
Uzsi: kornspitz pástétommal
Vacsi: 3 szelet Zabálom keksz és egy sós rúd

Délután elbabakocsiztam a boltba, gyógyszertárba, dm-be...
Vettem hozzávalókat a mai nasihoz, túrós muffint fogok csinálni:
100g túró
100g zabpehely
1 adag protein
1 db tojás
muffinsütőbe és sütés

Kipróbálom, fotózom és felteszem:)

Ma futás lesz este az tuti, sajnos Nekem a hajnali felkelés nem megy, próbáltam kétszer is , de nem bírok ( éjjelente nekem műszak van a baby miatt, hajnalra purcanok ki ált.), vagyis marad az esti -éjszakai futás! Várom már, szeretek futni! Jó hír, hogy a keddi futás után szerdán nem fájt a térdem ( térdvédő rajtam volt).
Vettünk Proenzi3-t, qrva drága volt, így többet sose, jó lesz nekem az algoflex izom-izületi gyógyszer is, ha kell! Párom ki is akadt az árán!!Rendesen, de megvette!

Mai kajálásom még alakul, igaz nem is gondolkoztam még rajta.
Reggeli: 2 szem Pyruvat
kimaradt a reggelim
tízórai:3 db tk kétszersült magyaros pástétommal
Ebéd: 1 db egész sült csirkecomb kevés natúr joghurtos párolt zöldséges mártással
Uzsi: 3 db tk kétszersült pástétommal

vacsi ma futás utáni fehérje lesz   helyette egy málnás izostar italt ittam

jövök még a runkeeperrel és a futás eredményekről

Közben agyalok egésznap ill. már 2-3 napja a pulzus kordába tartása végett, nagyon sok ez a 170, valahogy 140re kell faragnom, ma kipróbálom a belesétálást! Már azon is gondolkoztam, hogy lehet az elejét elfutom, amikor elindulok itthonról, míg kiérek a parkingig szerintem elfutom!! Ma lassított menet lesz és beleséta, szeretném 155ig leszorítani, aztán szép lassan 140re! Új cél ugye:)

MERT CÉL MINDIG KELL,HOGY LEGYEN!
AZ EMBER GYARLÓ, MINDIG TÖBBET ÉS TÖBBET AKAR.........

2 megjegyzés:

bea2012 írta...

kitartast a futashoz, kerdezd meg egy dokit, miert nagy a pulzusod, en most megyek, nem tudom hogy fogom birni, mert bo egy honapja nem voltam, a futonap ota

mosolytó írta...

Hogy ez a két idézet mennyire igaz! :D Hajrá ahhoz a pulzuskontrolláláshoz! Majd írd meg, hogyan sikerült! És várok képeket az isteni muffinról is. ;)