2012. április 29., vasárnap

7végi összefoglaló

Új szemléletváltásom alapja a ShapeShifter blogjában talált cikk, ez alapján a szombati napom:
a reggeli szokásos zabkása, tízóraira jött a nari-alma kombó, belekotnyeleskedett Öcsi a narancsomba, olyan édi volt, ahogy cupákolta:), majd ebédre sikerült 335 kcal.t összehoznom csupa finiségekkel, zöldséges bulgur és csirkecomb sűtőzacsiba sütve kígyóubival, hmmmm fini fini:)
Uzsira pedig rántotta volt 2 db tojásból, sok ubival és light majommézzel.........vacsira szokásos proteinem....
Azt hiszem jól zártam a napot: 1.256 kcal, 135 g ch és 104g fehérje.


Vasárnap: Kiba.szott meleg volt, van:)
Reggelire az elmaradhatatlan zabkása kakaósan, aztán go bolt , mire hazértünk volt 11 óra így gyors egy alma az uzsim, ebédre pulykamájból resztelt májat csináltam és a tegnapi zöldséges bulgur volt a köret Nekem, uzsira házi krémtúrót ettem, vacsira még nem ittam meg a proteint, mert itt ülök és írok.....szóval a mai nap is jól sikerült, 1.306 kcal, 122g ch, 104g protein.......
Töredelmesen be kell valljam, hogy fingom nincs mikor tornáztam utoljára, ez most elmaradt a napokban, holnap talán meglesz a trénerem, és rendeltem a vaterán Norbis dvd-ket, ugyanis a görény torrent oldalam, ahonnan leszoktam szedni a cuccokat, megszűnt, így volt amit onnan, volt amit máshonnan Grando-tól rendeltem, jövő7en már torna ezekre.......Letöltöttem Tatarek Rezső 10 perceseit és a 60 perces zsírégetőt is, nah az nagyon brutál, pedig eddig csak végig néztem, az biza Nekem kihívás lesz megcsinálni, de az ürgét bírom, jó fej:)


Összeállítottam holnapra is a menümet, hasonló paraméterekkel, aztán hogy holnap mit fogok tornázni még nem tudom, de vmit kell!!!!
Kezdődik egy újabb hét, össze kell raknom a fejembe a heti kaját és a heti edzéstervet, ha megvan, akkor felrakom vmi táblázat formába, ha időm engedi, kedden tuti megyünk vmerre , Siófokra asszem......nagyon meleget mondanak, holnap be is kell szereznem a törpének napvédő krémet.........
Kedden mérésem is lesz az Én táblámba, a Nonó féle versenybe pedig ma volt a mérés, 106,7 kg volt reggel, vagyis úgynéz ki,h vmi működik.........
Azért most nagyon éhes vagyok ám:), sokszor van olyan is,h ebédelek és azonnal jön az édességhiányérzet, ilyenkor úgy vágyom vmi édesre, de h ez miért van, úúútálom...........

Nagyon szép és kellemes napokat kívánok Nektek a köv laza napokra, nagyon meleg lesz, tessen mindenki sok-sok vízet inni..............pusszantás

1 megjegyzés:

mosolytó írta...

Hú, ez most egy nagyon jó hangulatú bejegyzés volt. :D Csak így tovább! ;)
Rezsőre tornáztam ma, a 60 percesre... brutál volt, holnap kétszer gondolom majd meg, hogy kikelek-e az ágyból...