2012. július 14., szombat

Halllihóóóó

itt vagyok, nem tűntem el, csak.........
LUSTA voltam elővenni a laptopot és írni, bocsánat...

Véget ért a Nonó- féle fogyi verseny, amivel Én kezdtem:
109,5 kg
mb:115 cm
csb: 130 cm
db: 106 cm
comb:81 cm
vádli: 45 cm
nyak:41 cm



Amivel zártam 3 hónap múlva:
94,1 kg
mb: 106 cm ( 9 cm)
csb: 117 cm ( 13 cm)
db: 90 cm (16 cm)
comb: 67 cm (14 cm)
vádli: 41 cm (4 cm)
nyak: 39 cm (2 cm)






Vagyis 12 hét alatt fogytam 15, 4 kg-t és összesen 54 cm-t! Helyezést nem értem el( az első helyezett Szilo lett 15,8 kg-s fogyással), de mivel az Én utam még rettenet hosszú az álomsúlyig, így hétfőtől újult gőzerővel belevágok ismét egy 3 hónapos fogyiba, most tartottam 2 hét lazaságot, ettem , ami jól esett, mérleg nem érdekelt, csöves kukorica a vesztem lett:). Nagyon nagyon boldog vagyok a már elért eredményemnek, amihez hozzá kell tennem, hogy április 3-án kezdtem önszántamból 113,5 kg-ról!! Vagyis majd 20 kg-t leadtam! Az első 2 hónapban tornáztam Norbira, és júniustól kezdtem a futást! Úgy érzem a futással jobban megy a fogyás, ezért a következő 3 hónap az inkább futással fog telni, kevés Norbival. Minden másnap go running, időközönként ugri-bugri itthon!
Kajálás: hááát nem is tudom, lehet feladom ezt a kalóriaszámolgatást, már nagyjából tudom, mi mennyi és miből mennyit lehet. A fogyás lényege a táplálkozás és kisebb arányban a sport, szóval eszem azt amit, csak mértékkel és futás, torna. Adatokat továbbra is mérek, hetente tuti nem, de havonta bizti.
Ami még nagyon fontos, ez idő alatt a ruhaméretem 48-50-ről 44-es lett, sőt a napokban vettem egy 42 es szoknyát, mindjárt mutizom is.
Csináltam kollázst is az eredményről, megjegyzem, Én sok mindent nem látok, pedig elképesztő a 15 kg-s fogyás.

jöjjön a 42-es szoknya:)





a ruha az bónusz, és 44-es méret.........
Összevetve a 90 napos fogyival ezt a kalóriaszámolásos módszert: a 90 nap alatt a 90 napossal 24 kg-t fogytam, ezzel pedig 15,4 kg-t. A 90 napos diéta alatt semmit nem mozogtam, míg itt tornáztam és futottam sokat. Ott éheztem sokszor, itt nem annyira:), ott még bírtam a gyümi napokat , itt nem, sőt a víznapot is bírtam....itt azt nem is  próbáltam. Viszont egy epével kevesebb lettem, mert az gallyra ment közben, mármint a 90 napos diéta során...

Végszó legyen az, hogy nem adom fel, a legnagyobb ellenségem Önmagam!


 ez a kép, májusban készült Sopronba, vagyis a Fertőn, haza látogattunk:
Hétfőtől hajrá az utolsó 20 kg-ért!!!
Szép estét!!!

3 megjegyzés:

mosolytó írta...

Nagyon ügyes vagy, gratulálok! :) Az a maradék húsz is le fog menni. Nagyon jól nézel ki, és még fogsz is! ;)
Azért nem látsz sok mindent amúgy még, mert az agyad még nem állt rá az új Te-re, de napok-hetek kérdése, és az is meglesz. :) Nekem egy évbe került, mire megszoktam az új Én-t, kívánom, hogy neked hamarabb sikerüljön. :)
Hajrá a továbbiakhoz is! :) Puszi, szép napot!

Bedyn írta...

Sziaaaa, épp most írtam Beának, hogy hiányzol és jól eltűntél:(
Neked is szép napot, és olvasnálak ám, még ha nem is akarsz már írni:)
pusza

mosolytó írta...

Oh, sajnálom. :( Igazán nincs mit írnom a blogra, tényleg. Az olvasást hogy gondoltad, ha nem blogolok? :P;)
Puszi :)