2012. július 26., csütörtök

9,90 km

majdnem kerek 10 KM!!!!
Na majd holnap:)

Nagyon jót futottam tegnap este másfél óra alatt 9,9 km....csupa víz volt a pólóm, a gatyám...csavarni lehetett a vizet belőle. Nagyon boldog voltam, jól ment tegnap. Holnap lefutom a 10K-t az tuti. Kíváncsiságomat kimerítettem, ugyanis 1011kcal égettem el ez idő alatt és 131g zsírt. Egyszer feltettem a kérdést magamnak, vajon mennyit kell futnom egy ezres elégetéséhez, hát ennyit:)



Kajálásom rendben van mostanság, kalóriát nem számolok, mindenből eszek mértékkel, reggelire általában egy zsemle májkrémmel és tejjel, tízóraira ált. gyümölcsöt, most dinnyét dinnyével, néha barack. Ebédre azt eszem, amit a családnak csinálok épp, tegnap krumpli levest ettem palacsintával, uzsira , ha megyek futni akkor vmi normális kaját eszek: zsemle májkrém vagy szalámi, ha nem megyek futni, akkor vagy csak egy kakaó, vagy egy cukros tejci, kétszersült...vacsi futás után shake, egyébként nem szoktam már vacsizni.

Mai napi kajálásom:
R: zabkását csináltam kakaósan, de nem ment, nem kívántam, talán egy negyed adagot ehettem, most ott lapít a hűtőben, majd holnap reggel megeszem.
T: sajtos rúd
E: semmi, mert csavarogtunk Apával
U: Mc'Donalds:( sajtburger - kiskrumpli- light cola
uhhh de mennyire jó volt:)
V: dinnye

ma ugyan menni akartam futni, de Öcsi nem volt hajlandó elaludni, negyed 10re tudtam csak álomba ringatni, akkor meg már nagyon sötét volt, meg még vasalnom kellett Apa melós ingeit is........nem baj holnap megyek:)
Ma megint fájtak a térdeim, olyan nehezen hajlanak másnaposan......

Tadam, a meglep mára: kaptam egy rövid nacit, ami nem jött rám a múlt héten és ma reggel belebújtam kíváncsiságból, és rám jött:), múlt héten be se tudtam gombolni, sőt a csipőmön meg is állt, nem jött tovább, ma meg.......áhhhhhhh

súly ugyan nem ment lejjebb, de a centik biztosan alakulnak, itt a bizonyíték:)
Alakul a testem is, látom:)
Nos a futás jó! ------ez a konklúzióm:)

2 megjegyzés:

bea2012 írta...

nagyon nagyon ugyes vagy futas teren, engem is igy6 ragadott el a tavaly februar ota a torna es a tavaly nyar ota a futas, en is erzem a pozitiv hatasat, csak igy tovabb le a kalappal, egyszer en is megcsinalom az tuti, jo futast mara, az elobb hogy irtad, hogy messz.
Annal nagyobb boldogsag sem kell, mint amikor belemessz egy uj vagy regi ruhaba, szep napot

mosolytó írta...

Jó futást majd!
A kilók olvadásánál már csak a centik olvadása lehet csodálatosabb, úgyhogy örülök neked és a nadrágnak! :)
Puszi