2012. július 29., vasárnap

Gyors jelentkezés

jut csak mára..... az esti futás elmaradt a qrva nagy vihar miatt, legalább a levegő felfrissült.
Számítottam pedig a mai futásra, mert elterveztem egy adott havi km kvótát, de ahhoz még ma és kedden 10-10km-t le kellett volna futnom..na mindegy, holnap egy 10 est benyalok még...aztán új hónap...

Rakott zöldbabot csináltam ma, valami isteni finom lett:
rizst főztem , az került alulra, hagymát pirítottam majd rá a darált húst , ezt összepároltam, adtam hozzá knorr zacskós rakott krumplii szószt, ez került a rízsre, majd a főtt zöldbab és a tetejére tejföl........nyamiiiiiiiii

R: 2 db tükörtojás egy szelet TK aldis kenyérrel, bögre kakaó
T: vettem a sparba egy db mákos patkót
E: a rakott zöldbab
U: kisebb adag rakott zbab
V: kakaó

pápá

Nincsenek megjegyzések: