2012. július 1., vasárnap

Nonó-féle verseny végi

eredményem:

3 hónappal ezelőtt neveztem be a Nonó-féle fogyi versenybe, jómagam a fogyit 2012. április 3-án kezdtem. De most csak a Nonó- féle verseny eredményeiről írok, majd 3-án pedig jön az igazi eredmény...
A facebookon követem a csajok eredményeit, feljegyzéseit, viselkedéseit, sportjait, életviteleiket....így a végére érve rá kellett jönnöm,hogy sokan csak a verseny végi nyereményekre hajtanak, engem ez nem igazán motivált, Nekem a fogyi úgyis megy tovább, egy évet adtam magamnak, hogy elérjem a 80 kg-t, ha több lesz , oppp, akkor több....de nem a verseny miatt fogyok, hanem most már csakis magamért!!!

Sokat tanultam, sokat tapasztaltam, megszerettem a futást és a rabja lettem, pedig sokszor nincs rá energiám, időm és akaratom, de ha már kinn vagyok és futok, akkor élvezem......

Sok segítséget kaptam ez idő alatt, köszönöm Nektek...a bíztatást és a kedvességet, az ösztönzés nagyon nagy dolog, kell az ember életébe, hol így- hol úgy......

Beszereztem magamnak egy új eliptikustrénert, egy pulzusmérő órát, egy konyhai digit mérleget, egy normális testzsírmérős személymérleget, fútócipőt, fútó ruhákat, felszereléseket, egy halom torna dvd-t, különböző egészséges élelmiszereket........

De a legfontosabb, hogy sikeresen életmódot váltottam, persze ez még nem a végső stádium.......

Jöjjenek az eredmények:

súly: 97,5 kg  ( - 12 kg)


mell: 107 cm (- 8 cm)
derék: 93 cm ( -13 cm)
csípő: 119 cm (- 11 cm)
comb:68 cm (- 13 cm)
vádli: 41 cm ( - 4cm)
nyak: 39 cm  (-2cm)
---------------------------------------------------

ez összesen: 12 kg és 51 cm minusz!!!!!!!!!!!!

51 cm mínusz, bizony......rengeteg!!!







Amit még tervezek: nem biztos, hogy kaja táblázattal fogom sanyargatni magam, nagyjából már érzem, hogy mikor mennyit ehetek, minek mennyi a tápértéke és lehet sokszor csak a napi kajákat szövegesen fogom idevésni......mert hát a blog se ért véget, azért mert a verseny kaput:)



 

3 megjegyzés:

mosolytó írta...

Ügyes vagy, nagy eredmény! :) Gratulálok!
Csak így tovább, meg se állj a nyolcvanig, és aztán nehogy elfogyj itt nekünk. :D;)

Noémi írta...

Gratulálok!!!!! Eszméletlen eredmény!

bea2012 írta...

ez nagyon szep eredmeny, ugyes, kitartast tovabbra is