2012. június 4., hétfő

Második futásom

ohhhhhh, megy ez, mint az ágyba sza.....s:)
szóval meg volt a második nagy futásom is tegnap etse, fél 9 már elmúlt, mire elindultam, igaz nem 45 perc volt, csak 35 perc sikeredett, mert nagyon fájt már a talpam a cipőben, egyszó a vége, nem jó ez a cipő futni, vennem kell egy futócipellőt! Holnap megyünk fel Pestre megnézem ezt a spuri futócipőboltot, meg az intersportot is.....Egyébként maga a futás jó volt, bár nehezebben ment,mint a pénteki, mert baromi nagy szél volt és éreztem a pénteki futást a combjaimba, de jó volt, izzadtam, mint a barom:), csak kb fél óra magasságába már mindig ég a talpam ebbe a cipőbe......benyomtam a füllhallgatót, zene csumára, elindítottam a telón a runkeepert és goooooooo, 3,61 km lett a 39:21 perc alatt, a görény órámat 4 percel később indítottam el :)
Hááát, büszke vagyok magamra, 3,61 km........
Ma nem lesz futás, majd holnap, remélhetőleg már új cipőben.........

HETI EDZÉSTERV:
Hétfő: Norbi kickbox 1-2    ez kb. 65 perc
Kedd: Futás   kb. 45 perc
Szerda: Norbi kiképzés   kb. 45 perc
Csütörtök: Norbi duci 3-4   kb. 65 perc
Péntek: Futás  kb. 50 perc
Szombat:  pihi
Vasárnap: Futás kb. 50 perc

Igyekszem betartani és követni!!!

Kaja mára: reggelire még semmi, de mindjárt megyek és eszek egy virslit kétszersülttel és tejet iszom hozzá
10 óraira: 1 alma és egy fél müzli csoki
ebéd: zöldséges bulgur és husi
uzsi: tejföl és kétszersült
vacsi: shake

milyen rég éreztem izomfájdalmat:)
veszek ma jégzselét a gyógyszertárba, mert jó lenne úgy futni holnap,h ne fájjon semmim, nem gáz egyébként, nem éles fájdalomról beszélek.....
ÉSSSSSSS, NEM BÍRTAM KI,H NE UGORJAK RÁ REGGEL A KINTI MÉRLEGRE, TZDJÁTOK MIT MUTATOTT: 100,5 KG
BASZKI,BASZKI,BASZKI

ezek szerint a kaja figyelés mellé a futás ennyire hatásos lenne?
ennyit számítana a futás?
mert a tornával ilyen eredményt nem értem el......
nemhiába mondogatják,h a futás a legjobb fogyáshoz!!!

:))))))))))

4 megjegyzés:

Noémi írta...

Nagyon ügyes vagy!!! Csak így tovább :) Bizony-bizony, a futás csodákra képes :) Én az 5kms edzéstervet csinálom és a kg-ok csökkenése is beindult, 98% hogy a futás kellemes "mellékhatása" :)

Bedyn írta...

Noémi, mit jelent az az 5 kms edzésterv? Heti hány alkalommal futsz?

Noémi írta...

Heti 3x, itt megtalálod: http://edzesonline.hu/edzesterv/5/elso_5_kilometerem

Nagyon ajánlom! De tényleg. Sosem szerettem a futást (na jó, még most sem annyira), mindig rühelltem, de valahogy ez a program tökéletesen van összeállítva, mert minden alkalommal csak egy picivel kell többet futni és kevesebbet sétálni. Egyszer csak azon veszed észre magad, hogy a 1o perc is simán megy. Mármint én ezt vettem észre magamon :) Egyetlen egyszer sem volt izomlázam, egy icipici sípcsontfájdalmam volt még aznap, de másnap már semmi. :) Szóval ajánlom :) Nagyon szembetűnő a fejlődés és ez nagyon motiváló tud lenni :)

mosolytó írta...

Örülök neked. :) És a futási időd is nagyon jó!
Nem tudom, sokan mondják, hogy a futás mennyire jó, de én nem tudok fogyni tőle, csak stagnál a súlyom, ami éppen szinten tartásnak jó (pedig diétáztam/om is mellette). Meg idén meg is szerettem, úgyhogy azért űzöm, amikor van rá időm, csak hát na... Mindegy, legalább az állóképességem fejlesztette és némely izmomat, ha más nem is csökkent. (És tavaly is ugyanez volt a helyzet.)