2012. május 17., csütörtök

Nuku

toran mára:(........borzalmas fáradt voltam/ vagyok......el is kezdtem szedni egy kis vitamint meg magne b6-t is! Nem volt erőm tornázni, de holnap fogok! Meg is nézem, holnapra mi a terv!
Kaja ügyileg az a nagy büdös helyzet, hogy késő délutánra éhen akartam halni, és most is, hiába a protein, Én nem érzem,hogy telítene! Mindenhol azt írják, hogy telít és még másnap délelőtt se kívánod a kaját..blablabla...hát Én biztos rosszul vagyok összerakva, de Én megiszom és 10 percre rá, már éhes is vagyok, persze nem eszek, de éhes vagyok......
Reggelire zabkása fahéjjal, 10óraira korpás sexet ettem minna cool mix itallal, délben sütöttem tükör tojást, kettő tojiból, reszeltem a tetejére sajtott, cottage chesse-el, meg retekkel és 4 db paprikás szalámival, 2 szelet TK kenyérrel:


Uzsira zsírszegény túró és kefír keverékével pici édesítővel krémtúrót csináltam, korpás sexel:)
Vacsira maradt a fehérje turmix, lassan elfogy , így rendeltem egy adag csokisat, hétfőre itt is lesz.....

Végül jöjjön, akiért élek és aki leköti minden percem, akitől sokszor hulla vagyok:)
kis dagim:)

 Nagylányom és pici Fiam:)


3 megjegyzés:

mosolytó írta...

De aranyosak! Gratulálok a gyerekekhez! Milyen idősek egyébként?
Nyugi, én is rosszul vagyok összerakva. Én állandóan tudnék enni, akkor is, ha teli vagyok (és néha eszem is!). Egyébként vannak kaják, amik valakit eltelítenek, míg másokat nem. Úgy látszik, ez van veled a protein esetében. Ennek biológiai okai vannak. Többek között a vércsoportdiéta is ilyesmire épül...

bea2012 írta...

sok egeszseget nekik, nektek, nem is tudtam, hogy ilyen pici babas anyuka vagy, mar csak ertik is erdemes csinalni az egeszet, nekem meg nincs de jo volna

Bedyn írta...

A nagylányom 12 éves, a törpe meg 7 hónapos......vércsoport diétát egyszer régen olvastam róla, de utána fogok járni, kíváncsiságképp, mégis mit ehetnék!
Bea köszi, előbb vagy utóbb Neked is lesz, nem tudom hány éves vagy, Én 23 évesen szültem a lányom, a törpe pedig most 35 évesen jött, másik kapcsolatból ( elváltam)!!!
Szép 7végét Nektek Csajok!
HAJRÁHAJRÁHAJRÁÁÁÁ