2012. július 5., csütörtök

Gyors jelentkezés

és már itt se vagyok:)
Tegnap lubickoltunk a Balatonba, Öcsi felülmúlta várakozásainkat, hatalmasat pancsizott, nagyon élvezte!
Így, arra az elhatározásra jutottunk, hogy holnap is elmegyünk:)
Nagyon szép idő volt, mindenki leégett picit, csak Öcsi nem:)

Kaja okés volt: reggeli és tízóraira a nagy semmi, úton voltunk, reggelizni meg időm nem volt:)
ebédre szendvics volt, uzsira is, vacsira meg dinnye!!!Az idény első dinnyéje horibilis áron, de mézédes.......alig bírom magam tűrtőztetni:)
Rengeteg vízet ittam, jah és Siófok aranypart szabadstrandján voltunk, és találkoztunk a Flour Tomival, Ő is ott fűrdőzött, Blanka teljesen oda volt:)

Mai nap:
reggeli : egy fél cső kukorica
tízórai: 2 szem nektarin, pici dinnye
ebéd: karfiollevest csináltam, krumpilpürét
meg csirkemellet elősütöttem, tepsibe tettem rá szalonna( hihi), külön csináltam egy gombás tejszínes sajtkrémes szószt, ezzel megszórtam a húsit és reszelt trappista került a tetejére:)
uzsira: dinnye
vacsira: turmix, mert futni készülök:)

Jók legyetek........

Nincsenek megjegyzések: