2012. augusztus 27., hétfő

Testkontrollos 1. nap

Huhhhh, ez most egy nagy levegő volt:)
Délig gyümi ugye!!! Reggel már ott kezdődött, hogy rettenet egy éhes béllel keltem, de tartottam a gyümölcs evést délig, ettem egy nektarint, egy banánt meg istentudjamennyi szilvát:). Miután Öcsi magához tért (kivételes eset, mert fél 8-ig aludt), elindultunk boltba, meg csekket feladni. Vettem banánt ugye, meg a familynek ebédre valót: sárgaborsó levest csináltam, sült csirkemellet sült krumplival. Magamnak meg gombapörköltet főztem, miután a gombapöri Nekem tejföl nélkül ohne, így lett bele tejföl is 2 tk. No meg aztán natúre tán még se egyem, dobtam bele két marék bulgurt is.........neeeeeeeeesze neked testkontroll. Szénhidrát és fehérje választó:), délután megint ettem egy picit belőle, vacsira marad a fehérjeturmix vízzel.

Hozzá kell tennem, hogy migrén szerű fejfájással küzdök egész nap, hiába advil ultra forte, nem múlik. Biztos ez a dinnye szél, fostalicska idővel.

Este ugye tervbe van a fél órás futásom, majd jelentkezem utána.

Más:
Már napok óta azon agyalok, hogy mit csináljak a frizkómmal, tegnap este úgy döntöttem, hogy levágatom rövidre. A végeredmény csütörtökön kiderül, addig még halvány lila gőzöm sincs, hogy még is milyenre, illetve vannak képek, amik tetszenek:

ez az egyes számú favorit:

 ez pedig a kettes számú:
nagyjából ugyanaz a fazon, Nekem úgyi ilyen sötét színű a hajam is...........áááááááááááá, nem tom

Baromira hullik a hajam, naponta 2x porszívózni kell, hogy Öcsi tudjon a parkettán játszani a szobába. A másik gondom pedig, ami fő ok, hogy állandóan összefogom a hajam, Öcsi miatt is, meg egyáltalán nem bírom elviselni, hogy lóg. Jah és azt nem is mondtam, hogy tegnap egy jó kis tincset tövestől kitépett a hajamból Öcskös, bele kapaszkodott, azt hittem összerosálom magam......na ez volt a végső döfés, jöhet a rövid frizkó. Nekem nem lesz újdonság hosszú évekig volt rövid sérom, úszó voltam ugye:), de a Párom szereti a hosszú hajat, ettől függetlenül, azt mondta jelentkezzek be. Hát megtettem, csütörtök 10 óra.

Úúú de fáj a fejem..........

4 megjegyzés:

mosolytó írta...

Ha nagyon hullik, nem lehet, hogy van egy kis vashiányod? Persze tudom, hormonálisan is lehet a terhesség után, de talán ha régen voltál vérvételen, nem ártana megnézetni. :) (Persze nem kell, csak én állandóan ezzel küzdök, és úgy vagyok vele, hogy inkább időben kapjuk el...)
Aztán majd mutass képet, ha levágattad! ;)

Lila Kancsó írta...

Képet mindenképpen kérünk az új frizuráról!

A TK 1. napjáról pedig: ne is mondd, ez a mai nekem is csak valami kitapasztalós nap volt. De a gombapöri...nyami!!!!! Imádom, jóóóóóóó sok tejföllel :D

No de, sportolnom kellene...wáááá... Futottál végül?

Bambi1978 írta...

megértelek, én is tegnap óta migrénnel szenvedek, így nem volt ma sem futás, én ilyenkor három napra kidőlök brutálisan sajnos... :(

Remélem, hogy te lejutottál futni.

A rövid hajak szuperek, én rövidhajpárti vagyok, mindkettő nagyon tetszik. :)

Kiváncsi leszek, hogy neked végül milyen lesz.

bea2012 írta...

nekem mindket haj tetszik, habar magamnak tul extrem, de ha te szereted , szerintem is kell neha valtoztatni, felfrissul a fej es a lelek is tole, jo fodraszkodast. en is megyek penteken, felek is tole egy kicsit