2012. szeptember 4., kedd

Már a kanyarba van

a nagy futó nap:)
Izgulok már, mint a picsa, de fejben már lefutottam, annyira szeretném teljesíteni, nem AKAROK felsülni....9,7 km és időre....de majd visz a tömeg remélhetőleg......

Hétfőtől elkezdtem egy másik lehetőséget a diétára, ez pedig a LifeTilt testalkat diéta és az 1200 kcal diéta, egyik héten ez-másik héten az. Az endomorf testalkat kőkemény diétájával kezdtem:
Tegnap: 2 db főtt tojás, paprika volt a reggeli
hajnalban voltam futni így egy fél banánt betoltam futás előtt.
tízóraira megittam a fehérjeshaket
ebédre: 15 dkg sült csirke mellet ettem párolt zöldséggel és tejföllel
uzsira: húslevest hús nélkül, viszont tésztával 1 tányér volt
vacsira: nem kellett volna, de 3 db palacsintát megettem
ami persze belefért bőven.....

Ma hajnalba nem voltam futni, készűltem, de nem bírtam összevakarni magam. Tegnap nagyon elfáradtam, hajnali futással kezdtem, kb. 7,5 km, pontosan nem tudom, mert a Runkeeper időközben lefagyott, az endomondo meg későn indult el.....mostanában nagyon küzdök ezekkel a programokkal, mert olyan kis hülye vagyok, hogy ragaszkodok a Runkeeperhez....Aztán voltunk gyalog boltban, postán 2 x is, főztem is, és még este lementem Öcsivel sétálni 3/4 órát, hogy jól elfáradjon, most tanulunk menni:) Így este 9-kor , mint a tök úgy dőltem ágyba és seperc alatt el  is aludtam, persze éjszaka többször is fenn volt Öcsi, rohangáltam hozzá, ez a fogzás egy rémálom, Blankánál ilyen nem volt. Már 3 hónaposan végig aludta az éjszakákat......na mindegy....
Szóval mai futás stornó, majd holnap hajnalba.....aztán holnap futás után irány Pest, dolgunk van, szőnyeget akarunk venni, meg ezt-azt.......

Mai kajám:
R: 2 tükörtojás paprikával
T: barack és szilva
E: 1 tányér húsleves és 1 tányér zöldbab főzelék
U: 1 tányér húsleves
V: fehérje turmix szigorúan vízzel

Elkezdődött az iskola, olyan furi, hogy csak kettesben vagyok Öcsivel, most épp alszik, de ha felkel írány bolt. Főznöm ma nem kell, így ha engedi a pöcsös, akkor ma valamit tornázok. Azért napi szinten nagyon sokat gyaloglunk ám.....súlyom ingázik.....ez van!

Rendeltem egy kompressziós zoknit, holnap meg is jön, a futáshoz. Vasárnap abba nyomulok. De előtte tesztelem:)
Várom már a vasárnapi futást!

1 megjegyzés:

mosolytó írta...

A Runkeeper nekem a múltkor kerékpározás közben fagyott meg, de háromszor egymás után (három távot csináltam), az Endomondo jó volt közben, csak tesztelni akartam a kettő közötti különbséget... nem jött be.
Ne izgulj, minden jó lesz! :)