2012. december 21., péntek

Világvége helyetti ÚJRAKEZDÉS

Sziasztok, sziasztok!!!

Újult erővel úgy döntöttem folytatom az utam, Nekem ezt szánta az a bizonyos nagy könyv, ezek szerint!! Padlóra kerültem, de innen szép felállni. Mára már enyhült az érzés, ami persze sose fog elmúlni, de az is biztos, hogy nem engedem felül kerekednie magamon, szóval összeszedem magam és megyek tovább az úton....

Lássuk is a szépséges 3 hónap fasza eredményét a mély depresszióban felszedett kilókat:

2012.12.21 Mellesleg a Lányom ( aki miatt depi volt/van) születésnapja és a Maják szerint vagy sem, de valami világvége szarság.....
Részemről pedig egy új kezdet!!

173 cm magas---------ez még mindig nem változott:)
102kg-----------------na ez a fasza!!

mb: 112
db: 104
csb: 125
kar: 37

ez van, de indulok tovább!
A facen Erna a DK-ből indított egy Amazon nevű csoportot, ami mától 2013.03.21-ig tartó fogyi, ill súlytartó időszak lesz. Belevágtam Én is!
Mától ismét visszatérek a futáshoz, és próbálom a csokiadagomat felezni:)

Itt a karácsony már a kanyarban, így MINDENKINEK BÉKÉS, BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK, aki olvassa ezt a kis bejegyzést!

Pusszantás

4 megjegyzés:

mosolytó írta...

Neked is békés, boldog karácsonyt és sok-sok kitartást! :) Jó újra látni. ;)

Julianna írta...

Meg fogod tudni csinálni!! Békés Karácsonyt!! Kitartás!

Bambi1978 írta...

Megcsinálod, megcsináljuk Edina!!! :) Január elsején pedig futunk, úgy készülj! ;)

boldog karácsonyt kívánok nektek én is!

Lila Kancsó írta...

Hajrá Edina!
Januárban én is készülök csatlakozni... kitartást nekünk! :)
Egyelőre pedig Boldog Karácsonyt! :)

Pusz, Zsani