2012. április 25., szerda

Tegnap vs ma 2

Sajna tegnap már nem jutott energie , hogy bloggoljak, húzós nap volt.
Reggel mentem 9re Krisz bevéste a tattomat, szép lett.....11-ig ott ültem nála, majd rohantam haza, Apa szabadnapos volt, így Ő vigyázott Öcsire..Tízóraim kimaradt ebből az okból kifolyólag.
Ebédre fini karfiolfőzit ettem, elhatároztam ,h mától csak alma ( max keksz ) lesz az uzsi egy darabig, még talán a natúr joghurt zabpehellyel, de egyenlőre marad az alma...........
Öcsi este alig akart elaludni, 9kor még fenn volt, sírt, forgolódott, kínlódott.....már elég ideges voltam..
Semmi egyéb nem történt, jah de megcsináltam a Norbi karatefit-t, szerintem tök fos, avagy ez sem lesz a kedvenc, nem is izzadtam meg és nem is fáradtam el, olyan táncos hülyeség......



Mai nap reggel virslivel kezdtem ahogy feltéptem a hűtőt, pedig ma lénap v gyüminapot akartam tartani, nem sikerált, tízórai kimaradt, Öcsi 9-12ig aludt, Én meg végre intézhettem aprós bajos ügyeimet...... Ebédre zabkását csináltam fahéjjal, de olyan vágy tört rám sültkrumpli ügyileg,hogy pucoltam 4 szem krumplit, felkockáztam megforgattam olajban és a tepsibe raktam sütőpapírt, ráraktam az olajos krumplit és megsütőttem:)))nyamiii
Ittam egy pezsgőtablettát is, kívántam........
uzsira maradt az alma és megjött a Pyruvat zsírégető tabletta, be is kaptam gyors az adagot, aztán jön majd a fehérjeturmix......
Torna nem volt, lehet nem is kéne mindennap, mert NEM FOGYOK, abszolút semmit, múlt héten 107 kg voltam, most mérésnél (ugye hetente mérek kedden) 107,7 kg...azon gondolkoztam,hogy a torna miatt az izom erősödik, vagy mifene, de nem fogyok semmit......kéne a zsírnak is mennie lefelé, van miből.....azt meg pláne elakarom kerülni, h a zsír alá izmosodjak, mert akkor gáz van babám........Szóval nemtom, mit csináljak,h fogyjak, mondhatnám,hogy 2,5 hete a 108 kg körül mocorgok, de nem akar lefelé menni, szomorú vagyok.......

szóval látható is, de csökkentettem a napi bevitt kcal-t, így tegnap lett 1062 és78 g ch, míg a mai is hasonló 1076 és 78g ch, majd meglátom mihez vezet, de 1300-1400 bevitt kcal, az nem vitt fogyáshoz a 2 hét alatt.........Hívhatnám kcal harcnak is, hisz mindenki a face-n azt hangoztatja,h 1200-1300 kcal és 140-150 g ch kell a fogyáshoz, de nekem az nem jön beeeeeee, nem bírok úgy fogyni.....




1 megjegyzés:

mosolytó írta...

Ez így érdekes, de tényleg. Mármint hogy annyi kalóriával nem fogytál, pedig a 107 kilóból lehetne. Én 1300-1400-zal biztosan nem fogynék, mert nekem annyi az alapanyagcserém.
Kitartás, és majd kíváncsi vagyok, hogy beindul-e nálad. Biztosan, csak valamiért a szervezeted még ellenkezik.