2012. május 13., vasárnap

Mivel a remény

hal meg utóljára, így mindig igaz, hogy: Majd lesz valahogy.........szóval itt vagyok, maradok és mivel bővűlt a rendszeres olvasói táborom, így kötelességemnek érzem,hogy beszámoljak a napjaimról......:)
De előtte egy gyors megjegyzés az elmaradásomról: Minden okés, és majd kiforrja magát, együtt vagyunk.......szoktam vala mondani : rájött az 5 perc, csak 1 hétig tartott:(

Nos, az elmúlt időben szinte nem tornáztam semmit, ill a Norbi duci tréning 2-t megcsináltam, de nem volt az igazi, nem tetszik benne az a sok szünet, mire belejön az ember lánya, leáll pihenni........

Kaja ügyileg: no comment, szóra sem érdemes.....de mától újfent teljes koncentráció!!!

Reggelire kész a körtés zabkásám fahéjjal megszórva.......ebédre sült csirke felsőcomb mozarella sajttal ráolvasztva és párolt gomba..........uzsira tojásrántotta a terv és vacsira az elmaradhatatlan protein turmix, vettünk shakert a decathlonba, itt az idő kipróbálni:)

Jövő hétre megterveztem a kisbuksimba a torna tervet:

hétfő: norbi duci4.
kedd: Tatarek Rezső 60 perces zsírégető tornája
szerda: norbi kickbox 1.
csütörtök: norbi duci 4.
péntek: norbi 2008
szombat: RR popsis része, nem kéne, de akarom:)
vasárnap: lightes Norbi karate fitje ( de ezt még lecserélhetem, mert nem egy nagy kedvenc)

Emellett jó lenne már futni menni, de ........nah igen a DE, szóval mire elalszik a törpém, 8 óra, rendbeszedem a familyt.......és már is hulla vagyok........de  dededededede, annyiraaaaa dedeedede.........

Este jövök myfitnesspal-al is , mára jó lenne vmi kis torna, annyi dvd-t letöltöttem, h tudjak válogatni.......
szóval még eldöntöm, és este jövök beszámolok....

KG, 103,6 volt utoljára depisen, ma reggel 104,5......ez van
DEDEDE:) megjegyezte ma reggel a Párom, miközben ringattam a törpét,h látszik a kerületben,h fogytam:)))))) hehehe, azé csak 10 kg és sok mínusz cm...........
dededede, még sok mínusz vár rám, így hajrá , fel a fejjel és ELŐRE A CÉLÉRT!

Augusztus eskűvő, addigre becélzok egy 90 kg körülit, nos motiváljon ez az elkövetkezendőkben és amiért leálltam egy hétre a blog írással..........

HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

tornáztam végül is Norbi 3-4 et lenyomtam, jó volt....

3 megjegyzés:

mosolytó írta...

Hajrá, hajrá, meg tudod csinálni! :)

Momentum írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, szóval hajrá! :)
Örülök, hogy már az is motivál a fogyásban, hogy több az olvasód!
Mi veled vagyunk, úghogy tényleg hajrá:)

Bedyn írta...

Köszönöm Nektek!:)
Aranyosak vagytok és erőt adtok:)