2012. május 22., kedd

Tegnap vs ma 3

Vasárnap nagyon elfáradtam estére, így ma pótolom:
Reggel zabkásásval indultam, de nem bírtam még a felét se megenni, valószínű még a szülinapozási habzsidőzsi miatt........délelőtt elliptikus trénereztem fél órát, majd jött a fehérje shake, a déli ebédem elcsúszott 3 ra, mert facebookoztam:), bulgur volt párolt zöldséggel és csirkemájból resztelt máj........közbe még elmentünk Öcsivel bevásárolni is......majd délután Aldi féle müzliszelet volt, olyan fini:) és még fél 6 kor elmentünk sétálni, napközben nagyon meleg volt, este már semmit nem ettem, vagyis a tegnapi napom nagyon karcsúra sikeredett:
940 kcal és 105 ch, 36 g zsír és 64g fehérje

edzés 30 perc elliptikus tréneren:
144 BPM
Hrmax: 158
308 kcal és 39 g zsír

Vagyis több zsírt elégettem az edzéssel, mint amit bevittem!!



Május 21 hétfő

Reggelire konzerves halat ettünk, ezer éve nem ettem, pedig imádom. Ezentúl többet fogok ilyet enni.
Délelőtt, míg Öcsi alukált, addig tekertem fél órát a tréneren, el kell,h mondjam baromira megizzaszt ez az elliptikus trénerezés, rettenetesen elfáradok, kb olyan 20 perc környékén fel akarom adni, de aztán csak nyomom még....olyan jó lenne már tovább bírni, de nem megy,30 percnél többet nem bírok tekerni, iszonyatosan elfáradok, a pólóm mindig csupa víz a végére, de még a bugyim is:)....Én mindig ilyen neoprén gatyába edzek, ez ilyen fogyis gatya,totál víz szoktam lenni ...........majd jött a fehérje----
ebédre nagyon finit csináltam szójaszeleteket rántottam, nagyon szeretem, régen sokat ettem ilyet, szójapörit is, ilyet is gyakrabban fogok csinálni, zöldséges bulgurral:




és volt ám zero fagyika is, nyami nyami........
Délután már csak minna tejsavót ittam
Összesen 817 kcal és 95 ch, 18 g zsírt és 84g fehérjét vittem be, majd az edzés volt:
323 kcal és 41g zsírt égettem el a 32 perc alatt
160 bpm hrmax



Május 22.

Most így összevontam a 3 napot, nagyon kevés kapacitásom lévén, szinte alig aludt az Öcsi a napokban, és nagyjából csak olyankor van időm ilyenekre, amikor alszik.....
Reggelire zabkását ettem eperrel, a délelőtt elrepűlt, nem is tudom, mit csináltunk, mostam, teregettem, főztem......mittomén:)
ebédre sült csirkemellet ettem vajon sütöttem, zöldséges bulgurral, szerintem ezt sose fogom megunni, nagyon ajánlom mindenkinek ezt a bulgurt, vettem ugyan zacskós barna rizst is, de nem füllik hozzá a fogam, nem izlik, pffffff:)
izomlázam van a combomban:), ez most jó????? :)
nasiként megettem egy fél müzliszeletet, mert a másik felét lenyúlta a Párom, holnap lefényképezem, ha jártok az aldi felé, érdemes ilyet venni, egy dobozban 8 x 25g csokis müzliszelet van és baszott finom.......van még mogyorós is, de abba több a ch......
Délután 2 db virslit ettem egy darab wasa ropogós kenyérrel, pici aldis light majonézzel.........
este jutottam fél 9kor a trénerhez, fél óra meg volt ma is, de megint nem ment több, de miért?
Megdöglök se tudok többet, baromira elfáradok......pedig fél óra alatt elégetek az órám szerint 310 kcalt, akkor egy óra trénerezés 600 kcal mínuszt szülne, óhhh, de jó is lenne, komolyan, jó lenne már valami kétjegyűt látni azon a kiba..ott mérlegen, de nagyon nem akar lefelé menni, nem is értem miért nem olvadnak ezerrel ezek a kilók, ilyen nagy súlyból pörögnie kéne lefelé, mint állat......
:(


Az edzés:
310 kcal és 40 g zsír
159 bpm hrmax
összesen: 1284 kcal és 115 g ch
21g zsír és 91 g fehérje

Végül egy kis kedv csináló, tegnap előtt olyan meleg volt, hogy a Lányom rátekerte az Öcsi fejére az egyik
pelust:
































Mai napom :

Reggel szardíniát ettünk azt az olajosat, Én még egy fél zsemlét is, ezer éve nem ettem zsemlét!!!
Délelőtt ismét trénereztem 32 percet, majd jött a fehérje.......
Ebédre a tegnapi maradék zöldséges bulgur és szójaszeletek rántva. Nem tudom, ki, h van vele, de Én imádom a szóját, régen még szója pörit is szoktam csinálni, nagyon várom már, h megehessem, egyenlőre még ázik.......












Nincsenek megjegyzések: