2012. május 18., péntek

Torna próba

volt a héten......Kipróbáltam jó pár új torna dvd-t, tetszett a kiképzés is, de az abszolút favorit a kickbox 1-2. A második részt ma csináltam elsőre, nagyon tetszett, végig fenn tartja a pulzust, nem ugra-bugra , és bár 1000 kcal-t ígér egy edzésre, lófaszt se, meg se közelíti, az Én órám szerint:
a 37 perc alatt 316 kcal-t és 40 g zsírt égettem el.....azért több a semminél, és tetszik.......valahogy már régebben is ez a kazi állt hozzám a legközelebb, régen is szerettem a kickbox első részét, a másodikat most szereztem meg, és még ott a gyerek kickbox, azt is ki fogom prószálni.......Ma végre kiírtam lemezre a Norbi- földön, vizen, levegőben-t is, azt is szerettem régen, RR add újra önmagad és a RR igényes Nők edzéstervét is kiírtam! Olvastam a facebookon ezt az insanity 60 napos edzését, letöltöttem, de ezt még elrakom talonba, majd 80 kilósan elő veszem, aztán szedtem le hasazós dvd-t is, mert a hasam, ááááááááááááá

Kajám ma rendkívűl jó lett, reggel zabkása:), tízóraira wasa ropogós kenyér tejfölel, ebéd nagyon fini volt: bulgur zöldség mixel és pipi fasírttal:
Hohoho, holnap reggel megyünk az elliptikus tréneremért:) végre, este már azt fogom tolni:)
Viszont holnap gáz lesz, Anyukám 60-ik születésnapját tartjuk.....hortobágyi palacsinta, sűlt hús, csirke.....torta, süti hegyek......ááááááááááááá
Próbálok vigyázni azért.....
Egyébként szépen haladok lefelé, csak nagyon lassan...........

Az Én angyalom:

Mindenkinek csodás 7végét, vizsgaidőszak alatt hogy vagy mosolytó?:)

1 megjegyzés:

bea2012 írta...

jol nez ki az a rizses csoda, meg aranyos a fiad is