2012. június 3., vasárnap

Boldog az Én pici lelkem

mert haladok lefelé, ugyan nagyon lassan, de megyeget......
Pénteki napom:
kajaügyekben jó voltam:
reggelire tükörtojást ettem kétszersülttel és camembert sajttal és még betoltam egy update 1 es csokis pudlingot is, most akciós a sparban és vettem 4et, próbaképp, de nem csalódtam, nekem ízlik, sőt még Öcsinek is adtam egy-két kiskanálkával, csak úgy cuppogott:)
ebédre: Anyukám hozott friss tavaszi zöldborsót és leveskét csináltam belőle, rántásnak kókuszzsírt és zabpehelylisztet használtam, tök jó lett...
Nemrég rendeltem a bioszallito.hu-ról ezt-azt, többek között a kókuszzsírt is, valami nagyon fasza cucc, azóta azzal sütök, főzök, rántok.......meg sokféle fasírtport is és liszteket is rendeltem, zabpehely liszt és teljes kiőrlésű tönköly liszt keverékéből csináltam palacsintát is , nagyon fini lett, ízlett az egész családnak, az az igazság,hogy észre se vették a különbséget, csak a színén lehet látni,hogy nem a szar fehér lisztes cuccból van!!
Délután ettem egy csokis update1 pudingot, de éhes voltam még, a család pizzát rendelt, amiből egy grammot sem ettem, viszont kaptam egy gyrost, a sült krumplit ugyan nem ettem meg, de istenem mennyire jól esett, aztán este fél9, mire Öcsi elaludt, kipakoltam a konyhába az edző cuccom,h akkor tekerek egy fél órát a tréneren, erre a pedál csavarja kilazult és nincs akkora csőkulcsunk,h megtudjuk húzni, tiszta ideg lettem, fogtam magam és elmentem futni.......
FUTNIIIIIIIIIII
aztapicsa, mennyire jó volt......45 percet kocogtam betonon ugyan, ez van, nincs jobb, figyeltem a pulzusra, ha magasba ment sétálgattam, de egyre jobban ment, na ez nem futás ugyan, hanem kocogás, de annyira jó volt, 411 kcal és 53g zsírt égettem vele el!
szóval jól sikerült életem első laza kocogása, ha nem lett volna már este 10 óra, akkor még maradtam is volna , nem fájt semmim, jól esett, ugyan a cipőm (adidas), nem futócipő, de hamarosan beszerzek egyet, csak még filózok, h milyet.......saukony vs asics között.......
a terv: heti 3 futás innentől kezdve:)
(most mikor írom ezt eltelt már 2 nap és jelentem egy ici-pici izomláz féle van, de nem gáz, szóval nem csináltam rosszul, ha minden okés, gondolom Én:) )


szombati napom:
Tulajdonképpen pihenés volt a nap nagyrésze, délelőtt a konyhába voltam, délután sétáltam az Öcsivel, este neteztem:)
kaja:
reggeli zabkása: 2 dl tej és 2 dl víz + 60g zabpehely, végén fahéj........ezt ettem reggelire és tízóraira
ebéd: NA ze jól sikerült:
szójapörköltet csináltam magamnak gombával és bulgurral, mindent egybe főztem, valami isteni finom, felét be is vágtam, másik felét ma fogom megenni, már csorog a nyálam:)
délután ettem egy vaniliás update 1 pudlingot és este ittam a fehérje turmixomat,
kalóriába elég gyöszös, de most próbálkozom ezen a téren:
889 kcal, 103g ch , 18g zsír és 86g fehérje

edzés szombaton nem volt:(



Vasárnap, vagyis ma:

MÉRLEGELÉS ÉS CENTIZÉS:

SÚLY: 101.8 kg

az elmúlt 1 hónap centi változása:
csb: -3 cm
db: -4 cm
mb: -3 cm
vádli: -0.5 cm
comb: -5 cm

azért ezeknek az adatoknak nagyon nagyon örülök, már nem kell sok és 100 alatt leszek, istenem, idejét se tudom mikor voltam kétszámjegyű:)
szóval maradok 1000kcal alatt, még ha sokan bántanak is érte és heti 3x futok, meg torna a kieső napokon, aztán meglátjuk.......

reggelire kétszersültet ettem 3 db-t ( ez olyan 6 x 5 cm-es) tejföllel és minna tejsavóval!!
tízóraira egy alma banán combó lesz, ebédre ugye a szójás cucc, aztán uzsira még kitalálok valamit, este megyek futni, és turmix
ezek a mai tervek
futást már várom ( kivi vagyok, ma is bírom-e)

kiegészítés: a tükörtojáshoz még egy bazsalikomos mozarella sajt is bejátszott sütve.....

pusza



2 megjegyzés:

mosolytó írta...

Gratulálok a futáshoz, ügyes vagy! Meg igazából minden máshoz is.
Arra meg ne figyelj, hogy a kalóriák terén mások mit mondanak. A szervezetednek ez a jó a potenciális fogyáshoz, úgyhogy csak erre figyelj. :)
Ha meg jól érzed magad, akkor semmi gond.
Az egyébként kifejezetten jó, ha kb. egy nappal a futás után érzed az izomlázat, mert akkor kezdi el a zsírt égetni, akkor használ. :)
További kitartást!

Bedyn írta...

Bizony támadnak ezerrel, de kitartok még 1-2 hétig ennél a tervnél, aztán majd meglátom kell-e módosítanom a kcal terén!
Nem gáz az izomláz, csak ha megpihen a testem....igazából gyerekkoromban volt utoljára izomlázam, amikor még sportszerűen úsztam:), szóval ez is újdonságnak mondható vénségemre:)
Igen, és IGEN JÓL ÉRZEM MAGAM A BŐRÖMBEN, mégha vannak éhesebb pillanataim is, de kinek nincsen????
KÖSZÖNÖM