2012. július 21., szombat

9,31 km

volt a tegnap esti futásom, új csúcs:)
Annyira örültem neki, olyan jól ment tegnap a futás, úgy voltam vele, hogy na még egy kör, na még egy....gondoltam olyan kerek 9 km-re, aztán ennyi lett, igaz haza felé már igencsak szétesett a futásom, a végére elfáradtak a lábaim rendesen. Viszont jól esett és büszke voltam magamra nagyon! A pulzusra figyeltem és nem az időre, próbáltam végig 150-155 között tartani a pulzusomat, ami sikerült is, ha meglódult, akkor azonnal lassítottam, igazság szerint nem is kapkodtam, szép lassan könnyedén futottam. Egyszer még el is mosolyogtam magamban, mert jött 2 fiatal srác és legyalogoltak:), igaz nagyon szedték a lábukat, siettek is.....egy darabig jöttek utánam, aztán egyszer csak leelőztek, biztos dumáltak is közbe nekem, de nem hallottam és nem is figyeltem, mindig zenére futok ill. a rádió szól......
Ma viszont megint érzem a térdeim fáradságát, el kezdtem szedni a proenzi3-t, meglátjuk mennyit ér. Mától egyébként újabb vitamin adagot kapkodok magamba, soknak fog tűnni, és az is:
proenzi3
c-vitamin
magne B6
revalid a hajamra
pyruvat
és még megyek ma veszek vastablettát és kálciumot is.....
egy kicsit beraktároztatom a szervezetem

Kaja:
tegnap:
pyruvat
reggeli: cornspitz pástétommal
tízórai: dinnye
ebéd: fagyasztott csirkefasírt 2 db cornspitzel
saját készítésű málna fagyi
uzsi: cornspitz pástétommal paprikával
vacsi: fehérjeturmix

ma:
reggeli: cornspitz 2 db virslivel és erős paprikával, bögre tej
pyruvat
tízórai: dinnye
ebéd:
uzsi:
vacsi:

ma futás nem lesz, pihinap van
Párom dolgozik reggeltől-estig:(
Mi pedig elindulunk lassan a sparba vásárolni, aztán főzés, mosni is kell, fűrdőt takarítani, hajat festenem is kellene...ezer a dolog:(



és pyruvat

1 megjegyzés:

bea2012 írta...

gratula a futashoz, nagyon szep eredmeny, nekem mostanaban csak 4 km megy, elszoktam