2012. július 20., péntek

Villámok hada kergetett

a tegnap esti futásomnál, be is voltam rezelve......

De nem ezzel kezdem, hanem az ígért muffin képpel:), megsütöttem, isteni finom lett. Én ettem tejszínhabbal, lekvárral, de lehet gyümölcsszósszal, vagy gyümit beletenni, csokiszósszal........stb



Tegnapi futásom története kemény 19 percig tartott......
Este 9re ért haza a Párom, Én már indulásra készen vártam, lementem a ház elé, bekapcsoltam a gps-t a telón + a rádiót és akkor felnéztem, látom ám,hogy tök fekete minden az égen, messzebb már villámlik, gondoltam mindegy elindulok...ahogy kiértem a pályára közeledtek már a sötét felhők, az első köröm után már gondolkoztam, hogy belekezdjek-e még a következő körbe, vagy sprint haza.....hát belekezdtem:)A felénél már jött a szele, állandóan felfelé nézegettem, nehogy belém vágjon a villám, aztán fél mp alatt eldöntöttem és sprint haza, akkor már szakadt az eső, villámlott, tombolt a szél.......volt félni valóm, mert volt rajtam elég kütyű ahhoz, hogy szeressen egy szép villám ( mellkaspánt, telefon, óra, meg még a rádió is..)
Hazaértem, csurom vizesen, és kb 10 perc múlva elcsendesedett az idő......így ma folyt köv.....
Sajnálom egyébként, mert találtam egy nagyon jó iramot és végig 150 volt a pulzusom, 2 kör volt, 2 km.
201kcal és 26g zsír a 19 perc alatt.
A sprint alatt 183 volt a pulzus, úgy rohantam haza:)





Nincsenek megjegyzések: