2012. május 16., szerda

Kiképzés

Módosítottam a mai edzésemet, annyira kíváncsi voltam a Norbi Kiképzés dvd-re, hogy nem hagyhattam ki!
Tetszik:)), az azért megütötte a fejem, h az egyik Pacákon Polar pulzusmérő óra volt, 50 évesen nyomta a tornát és folyamatosan tájékoztat a pulzusról, szóval, míg neki 150-160, addig nekem csak ilyen 124 vagy alatta......hogy ez miért van, nem értettem, pedig nyomattam rendesen és szívesen is, mert tetszett.......biztos minden héten meg fogom csinálni!
hrmax 138 bpm
in 27 min
lo 12 min
226 kcal és 29 g zsír

Reggelire kukorica pehelyt ettem 60g és 3 dl édesítőszeres tejcit. Nem laktam jól, így máskor csak desszertnek eszem a zabkása után!! Ez tutkó!
Ebédre még gőzöm nincs, izgatja a fantáziám a zabpelyhes palacsinta is, de van cukkinim is ......... Végül is brokkolit pároltam a párolóban és meglocsoltam tejföllel, sajna nem volt itthon natúr joghurt. Mellé mikróba sütöttem 2 db fagyasztott pulykafasírtot és 4 szelet light camambert sajtot ettem:

Délutánra ropogós kenyér lesz csirkemell sonkával , főtt tojással, retekkel, light camembert sajttal. Vacsira pedig a banános fehérje.
 Győzött a zabpelyhes palacsinta:)
2 és féldarabot házi lekvárral cukker nélkül
fini lett




1443 kcal, 184 g  ch és 41g fehérje a mai napom
Torna: -226 kcal és 29g zsír, 45 percben

Nincsenek megjegyzések: