2012. május 15., kedd

Mai terv

elkészült.........

Tornára ma a Tatarek Rezső 60 perces zsírégető edzését terveztem be, valószínű nem fogom tudni végig csinálni, de egyszer majd csak sikerül, és a mai kajálásomat is beterveztem, most nagy hangsúly van a kcal és a beosztásokon!
Ma megyek fodrászhoz is, ebédre is zabkását fogok enni.
Most alszik az Öcsi, de már 5 óra 20kor felkelt, így korán indult a mai napunk.....
10 körül remélem újfent elalszik és sikerül neki állnom a tornának, kíváncsi leszek az órám szerinti kcal elhasználásra, mert a myfitnespal 600 körülit írt, az elég sok........
A heti edzéstervemben ez az egy nap, ami kemény ( legalább is , részemről a TR, az ), lehet meg se tudom csinálni, de annyira izgatja a fantáziámat, szóval ma bele vágok, az tuti, és lesz ami lesz......

Apropó, a ShapeShifter naplójában olvastam egy felhívást, miszerint keres 2 emberkét , akit a saját módszerével lefogyaszt, nos elküldtem a jelentkezésemet, nem tudom sikerül-e, de olyan jó lenne.....

Na megyek reggelizni és indul a nap Öcsikével.......



TK kenyér helyett újítottam egy ropogós kenyérfélére a wasa-tól, nem olcsó, de próba cseresznye, ízlett!
egy szeletben 35 kcal és 7 g ch van, egész baráti:)

Tatarek kifogott rajtam, csak az első 30 perc ment, amikor lement a földre hasazni, popsizni, ott meghaltam, így még 15 percig csináltam a kickboxot........




a mai tervet borítottam, így ez lett a vége.....

HAJRÁ, HAJRÁ, HAJRÁ

Nincsenek megjegyzések: