2012. május 24., csütörtök

Mc'Donalds nap

A mai nap reggelijét ennyire még soha ,de soha nem vártam jobban, a tegnapi gyümi nap után .pfffff
Az biza , h Én a dinnye szezonig nem csinálok több gyüminapot, délutánra már egész hurkák lebegtek a szemeim előtt, ennyire még nem kívántam kaját, mint most! Ez egy fatális tévedés volt, hogy Én bepróbáltam egy gyüminapot, egyszerűen szenvedtem, pedig ettem almát, kivit, banánt, epret, cseresznyét és mégis.....valami brutál érzés volt, este már mindenbe csak a hurkákat láttam:)
Tornázni se tornáztam, olyan gyenge voltam, mind fizikumra, mind lelkileg, komolyan lelkileg megviselt ez a tegnapi nap........mostanság nem lesz ilyen, ráadásul az eredményét nem is látom kilóban.....

Mai nap reggelje:
Szokás szerint 6-kor kelt fel az Öcsi, így mi is....( tükörtojás 2 tojásból, egy db wasa ropogós kenyér, pici light majonéz, pici mozarella sajt és retek volt a reggeli ) elrendeztük magunkat és vittük Anyuhoz a kiscsávót, mi meg go BP....vásárolni, délben Mc'Donalds-oztunk, Én csirke húsos cézársalit ettem cézár öntettel és egy jegescsokit ittam hozzá, majd délután hazaértünk jó fáradtan, de még neki álltam palacsintát csinálni a családnak, magamnak pedig zabpelyhes palacsintát, ebből egyet ettem.......Mikor hazaértünk kopogott a szemem, így ettem egy zsemlét (bűntudat nélkül ) pici párizsivel és retekkel.

Edzeni ma sem edzettem, mert a fránya tréneremen kilazult egy alkatrész, amit csak csőkulccsal lehet meghúzni, az meg nincs, így fájó szívvel, de ma sem tekertem, miután az Öcsi meg már alszik, így nem ugrabugrálhatok a szobába mellette, ugyanis mi egy szobában vagyunk a törpivel.......
Holnap torna mindenképp, 2 x 30 perces kickbox mindenképp, különben nem lesz jó vége, van még pár napom a 2ik hónapból, bele kell húznom, mert az első 5 hétben lement 10 kg, mostanság meg semmi, pedig.....na nem is kezdem.......

Pedig a gatyámon érzem,h bővebb, de centiben sincs nagy változás ( ld. mérések cimkénél vezetve van a centi változás hétről-hétre).........

Megyek fürödni, hajmosás.............cöcöcö..........
Holnap új nap virrad, ezerrel controll
Azért jó volt ez a Mc'Donalds:), már vágytam rá............az a sült krumpli illat, óóóó feledhetetlen:)




Nincsenek megjegyzések: