2012. június 29., péntek

Pálinkás nap

Ejjjj, meg volt az évvégi záróbulink tegnap.......istenem sose többet nem iszok pálinkát.....nekem aztán sose lesz a " pálinka szerelmem....."reggeli után go posta, bolt majd Öcsit leadtam Anyukámnak és mentem a buliba, záróértekezlet volt 11-ig, aztán sütögetés- főzicske, majd foci, fürdés, kicsi fetrengés, zene, karaoke vagy hogy kell írni, aztán Én elvonultam haza, mert forgott még az atyaúristenke is:(
Úton-útfélen a köcsög pálinkát kellett inni:), mindig is tudtam, hogy utálom és sajna nem is bírom, nagyon rég ittam is, de most valahogy sikerült hamar bekapni......:(
Ráadásul ugye éjszakai műszak is van Nekem Öcsivel, mert Apukája haza hozta a gyerkőcöket 6 kor a mamától.......és ez a mai nap meg, huhhh ne is beszéljünk róla........fájdalmas:)
Enni alig alig: tárcsán sütöttünk husikákat , Én egy felső csirkecombot ettem, sült cukkinivel, sült répával és sült körtével, meg 3 szem pogit és 2 kocka cseresznyés sütit. Inni: biztos soroljam? :) pálinka, sör, almás cider ----mellesleg ez baromi finom:) , vittem bort és colát ( lightet:) ), gondolván,hogy borozgatok majd, de ejjj elcsábítottak egy kettő istentudjahány pálinkára:(

Mai kajám:
reggeli nuku, csak 2 bögre tej a gyomromnak:(
tízóraira: 2 tojásból rántotta virslivel és sajttal, egy zsemle
ebédre még semmi, nem megy
a többit jó isten se tudja még:)

Este kellene mennem futni, nah majd meglátjuk, hogy belefér-e.........
 Jövőhéttől szabin lesz Apa, pancsi hegyek lesznek:) remélem

Nagyon szép 7végét mindenkinek, kánikula lesz, igyunk sokat, csak ne páleszt:)


1 megjegyzés:

mosolytó írta...

A pálinkát én sem bírom, bár egyszerre egy cantosnál többet még nem ittam. :D Pedig van itthon, de hát ha nem izgatja a fantáziám...
Neked is szép hétvégét!