2012. augusztus 8., szerda

Life Tilt

diétát nézegettem tegnap.....http://lifetilt.blog.hu/

Gondolkoztam rajta, mert kecsegtető a sok lefogyott ill. diétát sikerrel alkalmazó emberke ténye. Nézegettem az emberi testformákat, Én Endomorph alkat vagyok, mint az emberek átlaga.....erre külön diétát is írt össze a Srác. Hááát nem tudom, tudnám-e tartani. Az 1200 kcal-s tervet néztem, de Nekem olyan satnyának tűnik, ami persze nem jelenti azt, hogy kipróbálnám:)

http://m.cdn.blog.hu/li/lifetilt/image/m%c3%a9g20/1200kcal%20Lifetilt%20di%c3%a9ta.pdf

http://m.cdn.blog.hu/li/lifetilt/image/02/fogy%c3%a1s%20endomorf.pdf

ezek olyan csekély adagok, mégis 1200 kcal.........hihetetlen
Még gondolkozom a kipróbáláson.

Tegnapi futásom az új cipő után:
ma reggel csak enyhe térd fájással keltem, nem is mondhatnám fájásnak, hanem pöppet merevebb a térdem, de tudom hajlítani, régebben ez se ment! Biztos van jelentősége a jó mínőségű cipőnek!!! Érdemes az ember lányának kipengetni rá azt a majd 30 ezret:)
De komolyan, érezhetően jobb a térdemnek!

Kaja terv mára:

R: 2 tojásból rántotta, erős paprikával, 1 db zsemlével és édesítős limonádéval
T: 1 müzli szelet
E: zöldséges kuszkusz, pirított csirkemellel
U: dinnye
V: dinnye

Én fehérjeturmixot csak futónapokon iszom, vízzel. Nem tudom, ki hogy van ezzel, ez is spórolás:)
Végülis értelmét csak így látom.

Ma futás nem lesz, séta annál inkább, hamarosan útra kelünk Öcsivel, Blanyval. Posta, bolt....
Aztán főzök.Később még lehet jövök..........

1 megjegyzés:

mosolytó írta...

Az ilyen megállapításokkal mindig bajban vagyok, sosem tudom eldönteni. :D Ektomorf biztosan nem vagyok. Endomorf tuti, ugyanakkor mezomorf is, mert nagyon könnyen építek izmokat, talán a sok fehérjebevitelnek köszönhetően. Inkább nem akarom eldönteni, melyik vagyok. :D