2012. augusztus 7., kedd

Cipőavatós 6,60 km futás



volt a mai esti programom:)

Szlovák vendégeink voltak 3 napig, így nem volt időm szinte semmire, nemhogy tesztelni az Én drága új cipelőmet! De ma este pótoltam. Felöltöztem, elindultam, lépéskor furi még a cipő, olyan, mintha kifelé dőlne a lábam, főként a bal lábam. Maga a cipő, egy álom. Olyan könnyed volt benne futni, olyan puha volt a sarka, szinte mintha rugóztam volna. Nagyon elégedett vagyok, nagyon jó kis cipőt sikerült vennem! Megérte. A méret is jó, van bőven helye a lábujjaimnak, jól tartja a bokámat a cipő és van benne egy plussz tartás a cipőfűző alatt, tök jól tartja a lábam. A sarok része egy álom, és sok fényvisszaverő csík van rajta, jól jött most az esti futáshoz!

ilyen fényvisszaverő csíkokkal van teli, tök jó dolog ám, Nekem pláne, mert mindig késő éjjel futok. Ma szerencsés voltam, mert fél 9-kor el tudtam indulni!

Háát, nagyjából ennyi a cipőről, egyenlőre pozitív élményekkel. A térd fájásról majd csak holnap tudok nyilatkozni, remélem nem lesz mit.

Kaja:
Az utóbbi napokban visszafogottan kajáltam, és könnyebben is éreztem magam, a mérleg is díjjazta:)
Mai napi hamim:
R: semmi ( későn keltem)
T: 2 szelet TK kenyér 2 db füstölt sajtos virslivel és light majonézzel
E: 1 db zsemle padlizsánkrémmel
U: 1 db zsemle 2 szelet sajt, fél doboz 12%-os tejföllel és 2 kis szelet zöldséges párizsi
V: fehérje 4 dl vízzel

Más:
Az elmúlt napokban ugye vendégeink voltak, így egy nap elmentünk fürödni a Dunára. Olyan hideg volt a víz, hogy ihaj. Tisztának tiszta volt, a part tiszta, voltak sokan, de nagy partszakasz és kavicsos. Sekély a víz a szélén. Sodrás erős.







Jó éjt Nektek!!!


2 megjegyzés:

jujuci írta...

nagyon csini az új cipellőd :))) örülök, hogy bevállt ;) és nagyon szépen haladsz, csak így tovább!

mosolytó írta...

Jól nézel ki. :) És további kellemes időtöltést a cipővel! ;)